قیمت پنجره دوجداره تک حالته قم با بهترین کیفیت
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره تک حالته قم با بهترین کیفیت
سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 10:45 | بازدید : 95 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره تک حالته قم با بهترین کیفیت

معرفی پنجره دوجداره تک حالته
با توجه به قیمت بالای انرژی و برای کاهش مصرف در گاز و برق، و البته جهت جلوگیری از ورود صدا امروزه استفاده از پنجره های دو جداره با اسقبال زیادی رو به رو شده است و می توان گفت که دیگر ساختمان نوسازی وجود ندارد که از پنجره های آهنی یا چوبی استفاده کند.

پنجره های دوجداره علاوه بر مزیت هایی که بیان شد می تواند عایق مناسبی نیز برای آلودگی و خاک باشند. با توجه به وجود فصل هایی که در آن زمان غبار خاک در هوا بسیار زیاد می شود این سبک از پنجره می تواند شما را از چالش های زیادی نجات دهد.

پنجره دوجداره تک حالته بخاطر نوع باز شدنش این اسم را به خود اختصاص داده. پنجره های ساده که در مدت زمان کوتاه تری آماده و نصب می شود و این امکان را دارد که با توجه به سلیقه مشتری و نوع معماری ساختمان به صورت اشکال هندسی مثلا کمانی یا شکسته نیز طراحی گردد.

اما در حالت کلی پنجره های ساده با امکان باز شوندگی از چپ به راست یا راست به چپ را دارا میباشد. دلیل مهم و می شود گفت که دلیل اصلی که باعث استفاده از این سبک پنجره را بیشتر کرده قیمت پایین آن نسبت به پنجره های دو حالته می باشد.

بررسی ساختار پنجره دوجداره تک حالته
پنجره دو جداره تک حالته یکی از انواع پنجره های یو پی وی سی است و از انواع پنجره های لولایی محسوب می گردد. لولای پنجره یو پی وی سی از مهم ترین یراق های این پنجره به شمار می رود. این لولا ها می توانند ثابت، معمولی و قابل تنظیم باشند. در شرایطی که ابعاد و اندازه پنجره بزرگتر باشد باید از لولاهای قابل تنظیمی استفاده کرد که قابلیت تحمل وزن بالاتری داشته باشد. هر یک از این پنجره ها یک یا دو لنگه دارند که مطابق سلیقه و ابعاد مورد نیاز شما لحاظ می شوند. لولایی که متصل به قاب و لنگه است، امکان حرکت لنگه را مهیا می کند. بدین صورت درب پنجره باز و بسته می گردد.

پنجره دوجداره تک حالته

یراق آلات پنجره دوجداره
اسپانیولت، زاماک، زهوار، دستگیره ها، قفل داخلی، و لولا ها از جمله یراق آلات مورد استفاده در پنجره تک حالته هستند، اما باید به این نکته توجه داشت که به طور کلی یراق آلات به این چند مورد محدود نمی شوند و در یک پنجره دوجداره تک حالته، حداقل60 نوع مختلف از یراق آلات وجود دارد که یکی از دلایل امنیت این مدل از پنجره ها همین مسئله است. یک اسپانیولت با کیفیت از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید می شود. در اسپانیولت باید به استاندارد بودن روکش آن به منظور جلوگیری از خوردگی و فرسودگی به خصوص در مناطق مرطوب توجه بسیاری شود.


دستگیره پنجره دو جداره یو‎ پی ‎وی ‎سی می تواند از جنس آلومینیوم یا پلاستیک باشد. در دستگیره مسئله اصلی ارتفاع آن است. باید در تولید پیچ دستگیره از آلیاژ مرغوب استفاده نمود تا در هنگام نصب و استفاده شکسته نشود.
لولاها در پنجره تک حالته 100 میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد (حدود 80 گرم) بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره می شود.
زاماک یا مقابل قفلی نیز نقش مهمی در کارکرد پنجره ایفا می کند. وزن استاندارد آن در حدود 13 گرم است.
در کنار استفاده از یراق آلات و متریال با کیفیت و رعایت کلیه استانداردها، تولید و نصب استاندارد نیز نقش مهمی در تامین کیفیت یک درب پنجره دو جداره قم دارد. شیوه تولید استاندارد، و نصب دقیق و رگلاژ مناسب به میزان بالایی می تواند کیفیت نهایی را تضمین کند.

قیمت پنجره دوجداه تک حالته
برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداه تک حالته می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 270
:: بازدید کلی : 270